יום חמישי, 28 באפריל 2011

פארמה אסתטיקה: מוצרי טיפוח ושיקום העור


תחילת דרכה של חברת מוצרי הדרמו קוסמטיקה פארמה אסתטיקה ריכזה פעילות של פיתוח מוצרים אשר נועדו לשקם את העור לאחר ניתוחים פלסטיים. שני רוקחים מנוסים פעלו בתחום הרפואה והתרופות האסתטיות משך שנים רבות, ומצאו את הזמן לפתח מוצרים נוספים שיוכלו להתאים לטיפוח העור ברמה הקוסמטית לקהל לקוחות רחב יותר. פיתוחם של הפורמולות הייחודיות מבית היוצר פארמה אסתטיקה הועילו לפתרונן של בעיות עור מגוונות, וביניהן פתרון למלחמת הזדקנות העור. בענף הקוסמטיקה הטיפולית מוצרי פארמה אסתטיקה זכו להצלחה מרשימה, תוצאות חיוביות של מגוון טיפולי עור הביאו את סדרות המוצרים המהפכניות להציג  חברת טיפוח מובילה.
 
אספקת מוצרי פארמה אסתטיקה ניתנת לאנשי מקצוע מעולם הרפואה האסתטית. ניתן לפנות אל קוסמטיקאיות מדופלמות, ואל רופאי עור בכדי לקבל את הטיפול ההולם ואת המוצרים באופן מודרך. 

מוצרי פארמה אסתטיקה בעלי רכיבים פעילים המעודדים את התחדשות תאי העור ובכך מסייעים למניעת צלקות, קמטים, סימני מתיחה, פיגמנטציה ושאר בעיות עור נפוצות בקרב הציבור הישראלי. האפקטיביות של מגוון הטיפולים הוכיחה את עצמה, וכיום הצוות המיומן של חברת פארמה אסתטיקה ממשיך לשקוד על המחקר במעבדות החברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה